rebeccanorrman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Rebecca Norrman - 12 oktober 2012 22:41

Godkväll på er!
Tack så jätte jätte mycket snälla Mickis :*
Från hon var i Turkiet, så söt!
Tack :)
Puss

Sötnosen

Av Rebecca Norrman - 11 oktober 2012 14:35

Hej Hallå :)

Pluggar som bara den med lina. Så sjukt tråkigt, vi gör ju för sjutton inget annat än att plugga varje dag...

Blää för skolan. Jävla prov imorgon, samhällsekonomi orka bry sig, så känner jag just nu.

Aja, måste fortsätta att läsa på tills imorgon.

Puss



Av Rebecca Norrman - 11 oktober 2012 07:28

Hallå där :D
Idag är det den "stora" onepiece dagen, några i min klass ska ha det till skolan, love it!
A BIG BIG L0VE T0 THE 0NEPIECE!
Puss

Av Rebecca Norrman - 10 oktober 2012 23:26

Upprörd.
Jag blir så irriterad!
Alla f*cking idioter som skriver en massa j*vla skit!
Niall är så söt och gullig och ev av dem, alla behövs.
Hur j*vla lågt får en människa gå...
Utan Niall finns inget One Direction, alla behövs, dem är bäst tillsammans, alla är helt underbara!

So sweet

Av Rebecca Norrman - 10 oktober 2012 22:44

Hejsan!
Ligger här i min stora, sköna, mjuka, varma säng och njuter just nu :)
Det börjar gå mot sitt slut med uppsatser och annat skolarbete. Alla jobbiga prov är nu färre och jag är så skoltrött att jag aldrig mer vill se en skola just nu ;)
Men nu ska jag i alla fall sova en stund innan det är dags att gå upp och durscha och träffa älsklingen. Ni får sova så sött!
Puss

Av Rebecca Norrman - 10 oktober 2012 08:14

Hejsan svejsan :)
Follow me on instagram and I will follow you back!
rebeccanorrman @instagram


Kommentera med ert instagram namn och riktiga för- och efternamn om ni vill att jag skriver ett inlägg om att folk ska följa er med!
Puss



min instagram.


Av Rebecca Norrman - 9 oktober 2012 09:44

Av Rebecca Norrman - 8 oktober 2012 22:51

Hejsan, grinig tjej här...
Gick upp kl 5 imorse för att min sötnos skulle med tåget. Sen kunde jag inte somna om och har nu varit vaken sen dess.
Pluggat med lina idag med, naturkunskap. Läste nyss klart engelskan tills imorgon (johan läste - hjälpte mig) :*
Imorgon ska jag & Lina skriva klart naturkunskapen och sedan börja plugga inför provet på fredag...
Så j*vla tråkigt, jag orkar inte med skolan just nu. Harar att alla prov ska behöva tryckas ihop dem här två veckorna, så sjukt irriterande!

Aja, det är lika bra att jag går och lägger mig, är så trött & sur.
Natti natti :*
Puss

OM MIG


Rebecca Anna Margareta Norrman, 18 år, från Eskilstuna.

Klicka på visa presentation om du vill veta mer om mig -->

FRÅGA MIG

1 besvarad fråga

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

SÖK

ARKIV

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards